SEMESTER

 
 
Äntligen så var dagen här, idag gick jag då på denna efterlängtade semester. Jag har tagit 5 veckors semester nu i sommar och jag ska verkligen njutaaa!
Arbetsdagen idag gick helt okej, har väl haft bättre dagar men. Vi hade även avslutningsfika för en till kollega som ska sluta, så tråkigt men mysigt med fika me hela arbetsgänget.
Efter att jag hade jobbat över 2 timmar så for jag förbi inne i stan, handlade lite på Ica och systemet innan jag sedan begav mig hemåt. Här hemma så har jag diskat undan lite, kollat på Criminal Minds, epilerat benen och nu ska jag bara ta en dusch och sedan BUSa mig och efter de så blir det hopp i säng. Känner mig så trött, så ska bli skönt att sova ut imorgon.
 
Trevlig helg på er!
vardagligt | |
#1 - - Flisan:

Åh skönt med semester, jag har några veckor kvar tills jag får semester hehe :P

#2 - - JoJo:

du är alltid så snygg! :D och vad skönt med semester! jag jobbar några veckor till sen så får jag 4 veckors semester. haha :P

sv; åh tusen tack fina du!! <3
ja men precis :) hoppas att du får en fin helg girl!! <3

#3 - - Angelica:

Hoppas du får njuta av semestern nu!

#4 - - Johan:

Sköönt med semester!!!
Är du ledig alla fem veckor nu, eller jobbar du något där mitt i någonstans?
Jag har två veckor kvar att jobba nu innan semestern, så det känns bra!

SV: Det var något sådant här också. 31 som varmast och det höll ju i sig i nästan en månad! Det är helt galet! Blir det ens så varmt någon gång under en sommar brukar det ju offtast bara vara någon eller några dagar, men nu var det ju flera veckor. Heelt galet, men ack så underbart! :)

#5 - - torres:

Gud så snygg du är!

Upp