lördag

Syster & gosigaste lillkillen!
 
Hej på er!
Äntligen helg - har längtat efter en ledig helg så länge! Tänkte köra en liten recap på vad min vecka har bjudit på: jag har jobbat, varit sjuk, pratat med läkare och varit hos veterinären. Stitch skulle nämligen kastreras, så i måndags så for jag och syrran till veterinären för att lämna honom där. Allt gick jättebra och skönt att ha det gjort.
 
Idag är jag som sagt ledig och jag vaknade redan vid sju imorse för att jag hade tvättid då. Jobbigt att stiga upp så tidigt på sin lediga lördag, men jag behövde verkligen tvätta. Skönt att få det gjort också hehe.
Planerna för dagen är inte så många - ska ta det lugnt och sedan göra mig i ordning för kvällen - då blir det nämligen fest.
 
Hoppas ni får en bra lördag! pusshej!
vardagligt | |
Upp