31a oktober

Här har ni en bild på min nya tatuering. Det blev på undersidan av armen denna gång, med mina syskons första bokstäver. Är så nöjd! (Den har börjat flagna lite, som kanske syns hehe, men ville visa upp den ändå)
 
 
Visst är det helt sjukt att det är sista oktober idag? Imorgon går vi liksom in i November, tiden går så sjuukt fort!
Igår så jobbade jag mitt sista kvällspass på jobbet innan tjänstledigheten och efter det så blev det lite spontant filmkväll hos Janina med henne och Linnea. Jag hämtade upp dom efter jobbet och så åkte vi på Ica för att handla lite snacks & godis, sedan så blev det hem till Janina igen och vi såg på två skräckfilmer.
 
Idag har jag varit leeedig och jag började med att gå till nagelsalongen vid kl. 9 imorse - hade råkat slå av en nagel och 2 diamanter som jag hade, så skulle bara fixa till det.
Efter de så for jag hem igen och käkade frukost, sedan så sminkade jag mig. Åkte efter det iväg och hämtade ut paket - hade paket att hämta på 3 olika ställen, jobbigt att behöva flänga runt haha, men skönt att ha hämtat ut dom.
Senare under eftermiddagen så åkte jag till Byske för att hälsa på mamma & syrran. Så konstigt också - min yngsta lillebror har precis flyttat till en egen lägenhet med sin flickvän, så nu är dom bara 2 personer i huset. Men självklart så är det kul för brorsan att få sitt egna ställe (tillsammans med flickvännen då hehe), minns ju själv när jag fick min första egna lägenhet.
Anyway, vi käkade pizza till middag och myste sen bara i soffan. Och innan jag skulle hemåt igen så börja vi misstänka att en av deras katter är på väg att få kattungar snart. Hon är smällfet och började bete sig som dräktiga katter gör när dom ska föda - så kanske det blir kattungar för dom igen inatt eller inom närmaste dagarna. Håller tummarna att allting går bra!
 
Hej å hå, så långt inlägg det blev nu. Var inte alls meningen hehe, men så kan det bli ibland. Eloge till er som orkat läsa allt ;)
Just nu så sitter jag och kikar på youtube, sedan så ska jag ta en snabbdusch och göra mig redo för sängen. 
Imorgon så väntar en städdag här hemma! 
pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Emelie Andersson :

Åh vilken fin :) fin betydelse också!

#2 - - Emma Engström:

Ajaj, men så skönt att ha fått nageln fixad! <3

#3 - - Julia:

Snygg tatuering!

#4 - - Jessica Högberg:

.en så mysigt med kattungar!

#5 - - Amanda:

oj vad snyggt! och ja håller tummarna, det är ju så mysigt med kattungar! kram :)

#6 - - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Riktigt snygg tatuering!

#7 - - JoJo:

så fin och kul med en ny tattoo! :D jag vill också gadda mig igen men har ingen riktig färdig idé än på vad jag vill göra. haha! kraam <3

#8 - - Johan:

Det är alltid lika mysigt att åka och hälsa på föräldrarna sådär! Mamma och pappa flyttade dock nyligen från mitt gamla barndomshem till en lägenhet, så det känns lite konstigt, men de har redan kommit i ordning bra i lägenheten och trivs där, så det blir nog kanon!

Blev det några kattungar sen? :)

SV: är typ sjuk och förkyld nu igen, men utöver det är det bra med mig! Hoppas det är bra med dig också!

Upp