update

Men hej, hallå, det var inte igår!
Vad har då hänt senaste tiden? Jo, jag har jobbat på som vanligt men också varit utomlands.
Resan till Mallis var hur bra som helst! Det var ju jag, Hanna, min mamma & Hannas mamma. Tyvärr så hade vi regn nästan varje dag, men inte hela tiden, så man kunde ändå ligga vid poolen och stranden alla dagar. 
Vi har njutit av resan, solat, badat, druckit drinkar, ätit en massa mat, skrattat, festat och bara haft det hur bra som helst! 
Vet inte riktigt vad som mer har hänt sen senast jag uppdatera haha.
 
Hur som, idag har jag iaf varit ledig då jag jobbade i helgen. Kl. 10 så hade jag tid hos Hanna i frisörstolen, så då blev det en uppfräschning av håret.
Andra planer för dagen är att handla, åka och slänga skräp, fixa bild till mitt nya körkort (har såklart råkat tappa bort mitt körkort...), städa & ta en powerwalk.
Hoppas jag hinner med allt - lägenheten är nämligen kaos, så kommer ta lång tid att få undan allt haha.
Men jag hoppas ni har det bra och jag ska försöka komma igång med uppdateringen igen nu!
pusshej!
 
 Ett axplock med bilder från resan!
härliga häng | |
#1 - - Julia:

Härliga bilder!

#2 - - Emelie Andersson:

Åh vad härligt :) så skönt att resan var toppen!

#3 - - Jessica Högberg:

Resor är ju alltid trevligt!

Upp