Min dag i bilder

//En nocco för att det är så jäkla gott och för en energikick//
 
 
 //Har självklart varit & röstat under dagen//
 
 
//Drinkar & middag på Pinchos med Hanna & Emelia//
 
 
 //Kvällens simpla look (ni behöver inte kolla på min obäddade säng i bakgrunden haha)//
 
Jag har alltså haft en bra söndag, som ni kan se här ovan.
Jobbade först mellan kl. 7 - 14.15 och sen så åkte jag hemåt och tog det lugnt en stund. Sedan så sminkade jag mig lite och så tog jag cykeln till min vallokal för att rösta. Som tur var så var det inte alls mycket folk just den tiden jag var där, så det var fort avklarat. Cyklade vidare till Pinchos där jag skulle möta upp Hanna & Emelia o käka middag. Det var supermysigt, god mat, god dricka & bästa tjejerna!
Just nu så är jag parkerad i soffan, men tänkte sminka av mig, borsta tänderna och lägga mig. Imorgon är jag ledig och det betyder sovmorgon, wiho!
pusshej!
härliga häng, pics | |
#1 - - Flisan:

Älskar Pinchos :D

#2 - - Sofija:

Verkar som en bra dag!:)

Upp